Jumaat, 9 Julai 2010

Dalam masa 20 tahun nanti,saya......(siti najiha 5 creative)

Dalam masa 20 tahun lagi,saya akan menjadi seorang doctor.Saya hendak menjadi doktor kerana, doctor ialah pekerjaan yang sangat bagus.Doctor boleh mengubati orang dengan berbagai cara.Doktor mesti belajar teknik-teknik doktor terdahulu.Doktor mesti tahu cara-cara untuk mengubati orang.Saya akan mencapai cita-cita saya untuk belajar sungguh-sungguh dan mencapai cita-citasaya untuk menjadi doktor.Doktor mesti belajar pandai-pandai supaya dapat mencapi cita-cita yang hendak dicapai.Doktor tidak boleh bermain-main.Doktor mesti balik lambat kerana ada kemungkinan terlalu banyak orang yang sakit.Doktor mesti menjadi orang yang peramah dan tidak boleh sombong.Doktor mesti menjaga kesihatan diri sendiri.

Tiada ulasan: