Ahad, 18 Julai 2010

Dalam Masa 20 Tahun Lagi, saya....(Aleona)

                             Dalam masa 20 tahun lagi saya akan belajar sambil bekerja. Saya akan bekerja selepas waktu sekolah tamat. Saya akan bekerja di KFC atau Pizza Hut. Dengan duit gaji saya, saya akan memberi  ibu saya duit separuh dan dengan duit balannya saya akan menggunakannya untuk duit sekolah harian dan juga duit belanja . Tetapi saya rasa,kerja sambil belajar benda yang agar penat  dan saya tidak boleh mendpat tidur  yang cukup . Kalau saya mahu sesuatu , saya mesti kerja keras untuk mendapatinya. Apabila saya habis belajar saya akan mencari kerja yang tepat dan sesuai. Seperti cikgu,doktor atau kerja yang lain. Jika ini tidak jadi saya akan belajar lagi. Kalau saya mahu ini semua jadi saya  mesti bekerja keras dari sekarang!

Tiada ulasan: