Jumaat, 9 Julai 2010

Dalam masa 20 tahun akan datang, saya...( Ain Allysha 5G )

Dalam masa 20 tahun akan datang, saya hendak menjadi seorang pelakon. Saya hendak menjadi pelakon kerana saya boleh mendapat banyak wang dan menjadi celebriti. Pelakon harus tahu apa emosi dan perasaan watak itu. Pelakon pun harus ingat apa yang harus dicakap. Pelakonkeberanian untuk melakon. Kalau tidak, tidak boleh.




Saya pun hendak menjadi seorang ibu dan ada anak.Saya hendak menjadi seorang ibu kerana saya hendak tahu berapa susah ciri-ciri ibu akan menjadi apabila dia sudah kahwin. Seorang ibu harus kuat kerana ada banyak pekara yang harus ada kekuatan untuk membuatnya seperti mencuci, mengosok dan sebagainya.




Saya hendak menjadi dua-duanya( ibu dan pelakon). Kalau saya mencapai untuk menjadi pelakon dan ibu, saya akan bangga dengan sendiri.

Tiada ulasan: